2011. szeptember 23., péntek 08:18

GYIK

Regisztrációs és belépési kérdések

1. Szükséges-e regisztrálni?
Nem kötelező, de célszerű a honlap minél szélesebb körű szolgáltatásainak igénybe vételéhez.

2. Milyen adatokat kell megadnom a regisztrációhoz?
Az attól függ, hogy milyen felhasználóként kívánja igénybe venni a honlap szolgál-tatásait: pl. ÉKP-s pedagógusként, kutató diákként vagy csak látogatóként. De mindenhol szükséges a név, az e-mail cím, a jelszó és pedagógusként az anyaintézmény megadása.

3. Szükséges-e megadnom a regisztrációhoz a személyes adataimat?
Nem szükséges, csupán a nevet kell megadni.

4. Személyes adataimat kik láthatják?
A személyes adatokat csak a regisztrált felhasználók láthatják.

5. Mi a gond, ha nem sikerül a belépés?
Nem lett jól beírva a felhasználónév vagy a jelszó. Ha jól írta be, és mégsem tu-dott belépni, írni kell az adminisztrátornak a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

6. Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Írni kell az adminisztrátornak a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Válasz e-mailben el-küldjük jelszavát.

7. Meg tudom változtatni a jelszavamat vagy az azonosítómat?
Igen, a regisztrációs adatoknál erre lehetőség van.

8. Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataimat?
A regisztrációs adatoknál van erre lehetőség.

Általános kérdések

1. Mi is pontosan ez a honlap? Mi a célja?
„A pedagógusképzésben érdekelt intézmények és szakemberek számára a régió-ban szolgáltató- és kutatóközpontot hozunk létre Pápán, amelyet egy országos hálózat részeként fogunk működtetni. Az ország minden egyes régiójában hasonló központok jönnek létre. A hálózatban való együttműködés a közös cél érdekében arra hívatott, hogy támogatást nyújtson a pedagógusok képzéséhez, illetve mind az oktatók, mind a pedagógusok tudományos munkájához. Ennek érdekében a Központ a pedagógusképzésben érdekelt felsőoktatási intézmények, oktatók, pe-dagógusjelöltek, közoktatási és szakképzési intézmények, pedagógusok, mentorok, intézményfenntartók, szakmai szolgáltatók és központi igazgatási szervezetek szakemberei között szoros kapcsolatot teremt, és folyamatosan biztosítja a to-vábbi kapcsolattartás lehetőségét.”
(Forrás: www.tanarkepzohalozat.hu)

2. Kik használhatják? / Kiknek javasolt a használata?
Reménységünk szerint e honlap - elsősorban a régióban, de talán azon túl is - a pedagógusok és pedagógusképzésben résztvevők - oktatók és hallgatók - egyik jelentős fórumává válhat a jövőben. Olyanná, ahová nem csupán érdemes lesz rendszeresen visszatérni, hanem amely a központ interaktív munkatere is lehet, ahol felhasználói regisztrációt követően és a különféle jogosultságoknak megfelelően sokféle értékes szolgáltatás érhető el a nap huszonnégy órájában.

3. Milyen információkhoz juthatok a honlap segítségével?
Megtudható többek között a TÁMOP-4.1.2-08/1/B-2009-0007 A Közép-Dunántúli Régió pedagógusképzését segítő szolgáltató és kutatóhálózat kialakítása című pá-lyázat célja, résztvevői, eredményei. Tanárképzéssel, mentorképzéssel kapcsolatos információk. A Zsolnai-pedagógiával kapcsolatos anyagok. Stb.

4. Kihez vagy hova fordulhatok, ha elakadok a honlap használata során?
Az adminisztrátornak e-mailt küldhet Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre

Kutatásmódszertani forródróttal (help desk-kel) kapcsolatos kérdések

1. Mit is jelent pontosan a help-desk? Mi a lényege?
Szó szerint: segítő asztal. Az Informatikai fogalmak kisszótára (Budapest, Korona Kiadó, 2001.) szerint: „segítőszolgálat, ügyfélszolgálat; nagyobb számítógépes és telekommunikációs cégek hálózati szolgáltatása, ahol gyakran 24 órás ingyenes ügyelet várja a felhasználókat. Elektronikus levélben, esetleg telefonon lehet in-formációt, segítséget kérni szolgáltatásaikkal vagy a termékeikkel kapcsolatban.” Tehát egyfajta interaktív segítőszolgálat.

2. Milyen fajta, milyen típusú kérdéseket tehetek fel?
Elsősorban az alábbi témakörben tudnak feltenni kérdéseket:

  • Műfaji kérdések
  • Különböző műfajú írások formai követelményei
  • Nyomtatással kapcsolatos kérdések
  • Hivatkozás rendszere, irodalomjegyzék
  • Bibliográfia készítése
  • Szerzői jogi kérdések, plágium
  • Segédkönyvek, adatbázisok és egyéb lelőhelyek
  • Tipográfiai kérdések tára

3. Van olyan kérdés, amelyre nem fogok választ kapni?
Igen van: pl. obszcén, vulgáris kérdésekre; bulvárhírekkel kapcsolatos kérdésekre.

4. Kérdezéshez szükséges regisztrálnom?
Igen, szükséges.

Elektronikus könyvtárral kapcsolatos kérdések

1. Milyen területről találok kiadványok az elektronikus könyvtárban?
Elsősorban a pedagógia, a pszichológia, és a szociológia területéről.

2. Szabadon felhasználható a könyvtár tartalma?
Igen, teljesen szabadon felhasználható.

3. A későbbiekben várható a bővülése?
Igen, folyamatos bővülése várható.
 

Utoljára frissítve: 2015. máj. 25., hétfő 11:25
Top
Tájékoztatjuk, hogy ez a honlap úgynevezett "sütiket" (cookie) használ. Ha Ön tovább böngészik, azzal hozzájárul, hogy böngészője fogadja ezeket a sütiket. More details…