2015. október 07., szerda 09:20

Langerné dr. Buchwald Judit

 

 

 

   

Olvasásra

(scribd.com)

Letöltés

(pdf)

Langerné Buchwald Judit: Arthur Sutherland Neill pedagógiai koncepciójának és summerhill-i iskolájának recepciója a neveléstudományi irodalomban és sajtóban. In: Csiszár Miklós, Mihalovicsné Lengyel Alojzia, Némethné Farkas Gabriella (szerk.): A művelődéstörténet és a pedagógia vonzásában. Tanulmányok Tölgyesi József 70. születésnapjára. Veszprém, Veszprémi Szemle Várostörténeti Közhasznú Alapítvány, 2011. – 114-118. p.

 

 

 

Langerné Buchwald Judit: Nyelvtanári kompetenciák vizsgálata andragógiai megközelítésben. In: Tudásmenedzsment, 2013. október. – 57-61. p.

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: Die Rezeption der Waldorfpädagogik in der deutschen und ungarischen Presse. In: Theorie und Praxis von Pädagogik, 2012. 1. sz. – 21-30. p.

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: Az alternativitás értelmezési lehetőségei és megjelenése az oktatásban és a pedagógusképzésben. In: Iskolakultúra, 2011., 12. sz. – 92-105. p.

 

§

 

Langerné Buchwald Judit – Muity György: Reformpedagógia és/vagy alternatív pedagógia a felnőttképzésben. In: Tudásmenedzsment, 2011. október. – 64-69. p.

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: Reception of Arthur Sutherland Neill’S Pedagogical Concept and His Summerhill School in Hungarian and German Pedagogical Literature and Press. In: Journal of US-China Education Review, 2010., 10. – 114-119. p.

 

 

 

Langerné Buchwald Judit: Az Értékközvetítő és képességfejlesztő program recepciója a magyar és német nyelvű neveléstudományi irodalomban és sajtóban. In: Neveléstörténet, 2010. 3-4. sz., 63-75. p.

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: A pedagógusok nézetei a reformpedagógiáról és alternatív iskolákról. In: Scientia Pannonica, 2010. 1. sz.

http://scipa.uni-pannon.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=42

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: Az ÉKP recepciója a magyar és német nyelvű neveléstudományi irodalomban és sajtóban. In: Scientia Pannonica, 2009. 2. sz.

http://scipa.uni-pannon.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=101&Itemid=38

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: Ein alternatives pädagogisches Modell für Schulen in Ungarn: ÉKP. In: Nóra Hoffmann – Monika Nikzentaitis-Stobbe (szerk.): Politische Bildung in Mittelosteuropa. Berlin, MitOst Editionen, 2008. – 66-73. p.

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: Ahány ország, annyi megoldás… Projekt a hátrányos helyzetű gyerekek esélyegyenlőségének biztosítására Olaszországban. In: Fejlesztő Pedagógia, 2007. 2. sz. – 76-79. p.

 

§

 

Langerné Buchwald Judit: Scuola di Barbiana: A diákiskola mozgalom koncepciója és terjedése Olaszországban. In: Új Pedagógiai Szemle, 2005. 11. sz. – 78-82. p.

http://www.ofi.hu/tudastar/scuola-di-barbiana

 

§

 
Utoljára frissítve: 2016. máj. 17., kedd 20:24
Top
Tájékoztatjuk, hogy ez a honlap úgynevezett "sütiket" (cookie) használ. Ha Ön tovább böngészik, azzal hozzájárul, hogy böngészője fogadja ezeket a sütiket. More details…